Wednesday, July 20, 2011

semarin(malam kemarin)

pd suatu malam yg suam2 kuku..sdg enak menjamah rambutan kat dpn tv melihat akan berita kt tv3..ada suara sumbang tanya aku.."kakteh,apasal kakteh xkuar mengaji?" (ada sorg ustaz yg akan dtg umah aku lps magrib n ajar kitorg 1 family mngaji)...

tanpa mempedulikan beliau,aku teruskan mkn rambutan itu..tp disambung plak dgn ayat sadis.."kakteh ingt ustaz 2 nk ngorat kakteh ke?"...aku mls lyn tp jwb gak la.."haah,malas kuar stg kena ngorat"..ku fikirkan dialog itu terhenti disitu sja..malah beliau menambah..."kakteh ingat kakteh tu cantik sgt keeeee??".....dlm ati aku..*bdk ni kang aku sunat jgk skali lg*

pastu..beliau pun xpuas ati..tnya lg....

"kakteh..apsal kakteh xngaji??"
aku pun straight to the bdk sengkuang ni...
"kakteh piriod,xleh baca quran"
"piriod 2 apa?..seronok la tu x baca quran"...

*xkan aku nak jwb........piriod ! menurut bahasa bererti sesuatu yg mengalir dan menurut istilah syarak ialah darah yg terjadi kpd wanita secara alami blablablabla....
*nasib kau adik aku..

                  time mari mengaji   
kelibat makluk halus aiman yg suka byk soal memakai baju hijau..

No comments:

Post a Comment